Sunday 29 April 2012

~ struggle ~

rentetan entry lepas keyh . urm , mesti kowg semua ad angan-angan kann ?? aku pun . angan-angan tu selalu je ad , cuma tak taw bila akan tertunai . bila bercakap pasal matrikulasi ni , aku pasti sesiapa yang dapat tawaran sebegini rupa , pasti akan memanjatkan tanda syukur kepada Allah , begitu juga nga aku . rezeki kurniaan Allah . yerk larr kan matrik ni satu tahun je . kalau kowg rajin belajar , jawapan yerk , gempak larr pointer kowg . kalaw malas en taw enjoy je , hancus larr result kowg . mesti kowg pelik , apsal aku tetiba je merapu bagai kann ??

mesti larr , masa aku taw aku dapat tawaran matrik hari tu , satu je word yang wujud dalam kepala otakk aku ni 'struggle' . word lain da takde . word ni je . so , kalau rezeki aku di matrik , perkataan ni larr yang akan menjadi motivasi hidupku , walaupun aku belajar kat tempat lain sekalipun . aku rasa perkataan ni je yang bagi aku semangat  untuk belajar nga bersungguh-sungguh .

untuk pengetahuan pelajar  spm tahun 2011 juga , 30/april ni da bole semak kelayakkan untuk menghadiri interview bagi permohanan guru atau tidak . en kalau tak silap aku , semakan upu pun bole dilakukan pada 7/mei . btw , semakan untuk interview pengajian bertemuduga bagi pendidikan pun bole semak . ad yang da lepas interview pun ad . aku doakan yang da dapat interview tu , semoga berjaya larr yerp .

keyh larr , next entry aku merapu benda  lain pulakk . selamat malam ! !

No comments: