Monday 9 April 2012

~ ABPBH milik AA ~

assalamualaikum dan selamat malam .. macam mana da puas or tak lagikk nga siaran langsung abpbh tadi ?? confem semua akan kata best kann .. urm , seperti yang di canang oleh aku sebentar tadi iaitu ramalan siapa pemenang award tu ad jugak larr yang betol yerk .. huhuhu .. overall , keputusan tadi memang okey .. 

btw , tadi sebelum nak create entry ni , aku agak larr terperanjat sedikit because hampir semua blogger menghupdate pemenang bagi semua kategori yang dipertandingkann , so aku pun malas larr nak bazir masa aku untuk itu semua .. hehehhehe ..

keyh , macam mana kowg terhibur kann nga persembahan mantap artis-artis kita .. apa yang boleh aku katakan , kesemua artis-artis memberikan persembahan yang memang superb ..  daripada segi tarian yang ditonjolkan oleh watie sadali , maria farida , fauzi en lis , memang tip top .. huhuhu .. tidak kurang hebatnya persembahan nyanyian .. erm , yang aku sukanya terubat sudaa rindu ku pada tam spider .. da lama da aku tak tengok persembahan dyer .. dapat tengok tadi , aku rasa happy sangat .. huhuhu .. selain tu , nyanyian yang buat aku turut serta menyanyi bersama dyer owg .. ofcos larr persembahan daripada lan typewriter wif ziana zain !! memang meletup habis !! huhuhuhu .. kat situ memang terbukti vokal lan en kaq G memang power woo !! membawakan lagu anggapanmu en lagu untukmu , seriously mencabar vokal mereka berdua .. banyaknya aku puji dyer owg .. huhuhu .. ofcos larr , lan tu penyanyi feveret aku .. lantak larr owg duk kutuk suara dyer , yang pasti aku peminat ko lan .. macam larr lan tu baca blog aku kann ?? takper luahan hati aku ..

then , macam biasa larr sebelum majlis penutup , anugerah bintang paling popular berita harian nga undiaan terbanyak harus larr diumumkann .. erm , kategori yang dinantikan oleh semua owg ni .. pemenangnya tak lain dan tak bukan menjadi milik harris !! panggilan glam derr .. huhuhu .. sapa lagikk kann ?? Aaroon Aziz lorh .. tahniah pada aaroon ..

erm , tunggu next entry aku keyh because aku rasa cam rajin jer nak hupdate blog aku ni daripada membiarkannya bersarang ..

chaw .. tata .. titu .. wassalam ..

No comments: