Tuesday 24 April 2012

IZARA AISHAH

assalamualaikum .. erm , lama da rasa tak menatap blog ni .. ad tak lagi yang sudi menjengah yerp .. harap-harap ad larr .. keyh stop !!

cemane tajuk title hari ni ?? gempak tak ?? bagi peminat setia izara aisyah memang lar gempak , bagi yang tak minat , langsung tak hingin taw kann ?? biar larr tu kowg punya pandangan . entry hari ni aku nak kongsi satu story yang membuatkan aku semakin  menggemari si artis izara aiayah ni woo .

why ?? because semalam izara reply post aku kat fb . nak di jadikan story , semalam macam biasa larr online twitter , tweet-tweet nga hanezs soraya , pelakon yang cun tu . hehehe . kenal tak ?? watak dyer as mak su dalam cite 3 janji tu . tak taw larr kowg taw ke tidak . tapi rasanya taw kann . pas tu salah sowg follower aku ni , kak jue dyer tweet kat ku cakap izara online fb now . aku dengn lajunya terus je post kat wall izara . then , tunggu punya tunggu , dapat larr balasan dari izara . 

ni antara wall post aku kat izara .


No comments: