Sunday 1 April 2012

~ suka suki part 2 ~

cuaca panas jerr .. bila larr agaknya nak hujan .. hari tu kat kuan tan elok jerr hujan turun .. tapi bila da balik terengganu ni , tak hujan pun .. tiap-tiap hari panas .. erm , nak makan pun takder selera .. minum jerr larr .. sob-sob .. p takper larr percaturan Allah S.W.T tu lebih hebat kann ?? pasti ad hikmah di sebalik semua ujian ni .. ni baru panas kat atas dunia , tapi da tak tahan da .. panas akhirat kelak cmner larr kann ?? so , kita bersyukur jer nga ap yang Allah kurniakann ini ..

dalam entry lepas takder pun pixture eyu kann ?? so , hari ni meh aku nak kenal kan kowg nga eyu en syafiq or nama femes emes kat skul dulu 'pong' .. urm , aku tak taw larr macam mana gelaran ni boley melekat .. maybe ad cter di sebalik semua ni .. takper , kalau aku free nanti , maybe aku akan story morry kat kowg .. now enjoy photo-photo kter owg yang entah pape ni ..




sper ??
eyu lorh ..




eyu ni minat photography .. aku hope one day impian dyer tu akan jadi kenyataan .. Amin ..




yang berbaju blue tu larr syafiq ..  hmm , abaikan kaki kawan aku yang tak pakai selipar tu .. xoxo..




aku suka pixture ni .. nampak awesome sangat .. maybe kalau edit sure nampak santekk lagi kann ..




asyik pixture owg lain jerr kann .. owner perlulah ad weyy .. huhuhuhuhu ..

No comments: