Sunday 25 March 2012

pantai menyeru kedatangan aku !!!

selamat pagi semua ?? ad owg jawab tak pertanyaan ku ni .. harap-harap ad erk .. hurm , da lama rasa tak melekat kat entry .. hehheheehhe .. da tak nak intro panjang-panjang .. aku takde idea nak kasi intro pepanjang pagi ni .. huhuhu .. keyh , seperti yang kowg da sedia maklum result spm da kuar kann ?? so , ap lagik , cepat-cepat larr isi , mana-mana yang kowg rasa nak isi sebelum terlambat kann tak pepasal menyesal pulakk .. aku tak tanggung .. huhuhuhu ..  buat larr pilihan terbaik yerk ..

keyh , back to title ( ayat feveret aku ni ) , hurm petang jumaat hari tu lebih kurang pukul 3 petang , handpund ku berbunyi menandakan mesej masuk .. aku pun dengan pantas ambil handpund kesayangan and terus jer menekan punat view mesej .. keluar lar mesej cenggini ..

perbualan antara aku and eyu ..

eyu          : woi , kuar petang ni jomm ?? lepak 2 kat pantai ..
sheqynne : okeyh , no hal .. jper sner ..
eyu          : ok . nk g nga sper ?? suruh arah dtg amex yer ..
sheqynne : no hal .. jap g aku msj dyer ..

seketika kemudian perbualan aku nga arah lakk ..

arah         : cepat solat ! jap g arah dtg amex !
sheqynne  : okeyh . i tunggu u ..

satu berbalas satu jer .. hahahhahaha .. tu jer rangkaian perhubungan antara kami .. then , proceed larr plann kter owg tu .. tepat jam 5.30 lepak larr kter owg kat pantai .. mahu tengok pixture-pixture yang sempat kter owg snap ?? tunggu ..

No comments: