Monday, 30 January 2012

keputusan AJL 26 ..

mownink .. mownink da lar kan , ny kan da masuk kul 12am .. hurm , macam mana ?? kowg suka tak dengan persembahan finalis 2 AJL tadi ?? law tanyer aq , aq boleyh bagi jawapan yang aq minat betul lar .. hehehehe .. sedap .. nampaknya ramalan aq agak betul lar jugak .. wakaka .. perasaan !!!!! berbalik pada tajuk di atas ny hah senarai keputusan penuh AJL 26 tadi ..



persembahan terbaep - alyah (kisah hati)  
vokal terbaep -hafiz (awan nano)  
tmpt ke3 -faizal tahir (karma)  
tmpt ke2 -3suara (beribu sesalan)  
juara -hafiz (awan nano) 
hahahaha .. aq suka lar keputusan yang menobatkan hafiz selaku juara .. memang sesuai .. lagi pun lagu tuh ada kekuatan yang tersendiri .. al maklum lar sifu m . nasir nga budi hikayat .. siapa tak kenal kan .. gabungan yang cukup mantap .. apa pun tahniah HAFIZ ..
selain itu , aq jugak berbangga dengan persembahan LAN , HAZAMA , BLACK .. huhuhu .. aq memang minat giler ar kat Lan ny .. suara metalcore kan .. memang sedap giler tahap gabang dyer bawak lagu arwah sudirman tuh .. papehal AJL tahun ny , memang terbaep !!!!!!!!!!!!!!  

3 comments:

Terbang Bersamaku said...

suka lagu awan nano..lagu dia best...menang jugak akhirnya..=)

ayanuts said...

sgt berpuas hati dgn kptsn thn ni :)

Sheqynne Hotloverzs said...

keputusan tahun ny terbaik !!!