Tuesday 14 January 2014

Semangat baru !!


Tahun baru, bulan baru, azam baru, impian baru, kenangan baru, memori baru, kehidupan baru, harapan baru, keyakinan baru, senang cakap semuanya baru. Hello 2014!
 Penulisan blog pun baru, template baru, setting baru, blog aku ni pun perlukan pembaharuan jugak (coming soon). Tapi masih lagi takde idea nak buat template under nama sendiri,kreativiti sendiri. Huhuhuhu. So, masih lagi rajinkan diri memilih template yang sesuai dan berkenan di hati kat template –template free kat luar sana. Hihihihi.terima kasih la kepada mereka yang sudi mengihsan kan secara percuma.

Hurm, jika pengakhiran tahun 2013, aku mula menanam minat untuk kembali kepada drama-drama korea dan lagu-lagu kpop. Permulaan tahun ni rasanya, aku masih lagi minat kpop, tapi agak slow sikit. Huhuhuhuhu.lagipun bukan senang nak tengok drama yang betol-betol melekat kat dalam jiwa aku ni. Because bagi aku, drama yang betol-betol terbaik je aku akan kenang sampai  bila-bila. Macam music jugak. Tahun 2013 lagu baru berlambak. Namun hanya beberapa lagu je bagi aku ada nyawa. Meaning yang mendalam dan mampu buat kita melekat je dengan lagu tu. Aku hope tahun ni, lagu- lagu yang artis-artis duk terpekik melolong tu lagu yang bole kena nga jiwa aku ni. Setakat lagu catchy , sedap didengar , tu bole tahan bape bulan je, pastu dilupakan. Untuk aku , aku nak lagu yang mampu diingat sampai bila-bila ( Kalaulah aku ni bole request kat composer kan). Cettttt! sape la aku nak buat macam tu.  Tapi tu impian aku tahun ni (lalalalalalalala, huhuhuhu). Semangat nak menghargai music tanah air kita kot.  Dah la berleter sheqynne. Next entry plak.







No comments: