Tuesday 28 January 2014

Ooopss ! terlebih berangan ke??!!



Lately ni kalau aku tidur je or terlena even sekejap. Confirm bila aku bangun tu, aku akan tersedar dek kerana mimpi.aku tak tahu la apa yang tak kenanya . asyik dapat mimpi je. Nak kata tidur tak baca doa. Alhamdulillah takat ni, aku selalu je bace doa tidur, bacaan-bacaan sebelum tidur. Still mimpi gak. Ada tu mimpi yang best, but ada jugak mimpi yang ntah apa-apa je. Stress aku dibuatnya.

Agaknya mimpi bagi petanda betol or salah? Btw, kita ni manusia biasa sukar nak dapat petunjukdalam mimpi. Meaning yang elok la kan. Lainla aku ni orang yang ilmu agamanya tinggi tak terbilang tu. Hehehe. Maybe pasni sebelum tidur tu aku tak merapu kot. Maybe sebab aku selalu mimipi ?? curious jap. Mungkin sebab aku ni selalu je terlebih berangan. Tu pasal dapat mimpi kot. Huhu.

Lagi pun dalam life ni kita mesti jugak ada imaginasi which is impian masa hadapan. jangan terlebih berangan sudah !

Today, aku pergi ujian undang-undang berkomputer. Alhamdulillah lulus. lesen L dlm tangan kot. hehehehe. Bermula dari sekarang aku akan mengambil lesen memandu bagi moto dan kereta. Doakan  yang terbaik utk aku keyh. Tenkiu.

*blog ku berwajah baru ini hari..

No comments: