Sunday 16 September 2012

kawan baik ku da berlepas ke Beijing ~

selamat malam .. gigih betol aku due tiga hari ni asyik duk menghadap lappy bagai je .. almaklum la cuti .. pas ni busy nga study pulak .. nga class nga kuliyyah ye lagikkk !! stress wey !!

oke back kepada title aku malam ni , cerita nya cenggini ..

biasa la kann penat , aku pun baring la atas sofa en tertidur .. pastu  ringtone "bila dia senyum pada diriku hati ku rasa tak menentu " mula la memainkann iramanya .. aku ingatkann mesej , aku pun biar je la , malas nak bangun pegi ambil .. handpund tu ad atas almari kaca je pun .. then , aku pun terasa macam nak pegi ambil  je .. tengok-tengok ad missed col from " Dien " .. berkerut dahi ku time tu , detik ku dalam hati , rasanya dye da pegi Beijing semalam .. patu sampai la mesej .. aku pun cepat je tekan punat open .. 

mesej pertama ..

"ak nak fly dh ea..da..tc..gudluck..mtk maaf..doakann ak"
mesej pun di reply ...

mesej kedua ..

"klia ke beijing..da z" (z tu panggilan rasmi dien kepada aku selain sheqynne)
mesej pun direply

haishh .. kawan baik aku time sekolah lama da fly jauh tinggalkann aku kat bumi Malaysia ni .. bila entah boleh jumpa balik .. kalau tak silap aku lama kot dye kat sana .. takpe dien , z always doakann dien kat sana .. belajar leklok kat negara owg .. dien  tak pernah buat salah nga z pun .. z da maafkann segalanya .. semoga Allah memberkati kehidupan dye di sana ..

No comments: