Saturday 8 September 2012

~ aku suka dia ~ terlampau berkait dengan hidupku ..


assalamualaikum dan selamat malam .. ooppss !! da pagi rupanya .. huhuhu .. selamat pagi .. hehehe .. pagi lar sangat .. haishh , rindu gile seyh tak hadap blog sendiri ni .. kalau dulu , dalam satu hari , mesti aku ada jugak duk lepak depan lappy ni , but now , semua tu da susa nak buat .. sejak bergelar pelajar balik ni , masa tersangat la tidak cukup .. time cuti pun , rasanya tak macam cuti .. dengan kerjanya , assignment yang bertimbun .. tapi normal la kann nama da pelajar , memang itu la cabarannya ..

keyh berbalik pada title kat atas tu , entry hari ni khusus entry luahan hati aku sepenuhnya .. perghh , ayat tak boley blah .. hihihi .. urm , cenggini taw , ada satu hari tu , time tu aku ada kelas pagi , aku pun terpandanglah kat luar .. tup-tup nampak la sowg mamat ni , terus terdetik dalam hati aku , kiut nya mamat ni , macam muka senior skola lama aku dulu je .. aku pun petang tu , mesej kat kawan perempuan aku , cite la pasal mamat kiut tu .. dua tiga hari pastu , aku online fb .. punya la sentap aku , tengok-tengok dp kawan lelaki aku nga dye .. haishh , pelik jap aku pas baca komen dyer owg semua .. aku pun terus je mesej kawan aku yang tadi tu , aku bagitaw la kat dyer , yang kawan kter owg punya dp nga mamat kiut tu .. kawan aku yang perempuan ni pun terus je online , then gtaw kat ku yang si mamat kiut tu rupanya budak skola lama aku .. haishh , berfikir sejenak aku yang time bila lak mamat kiut ni wujud .. langsung aku tak ingat .. pastu aku mula la usha si mat kiut ni .. tapi tak lama pun .. naik je dari cuti pas raya hari tu , dyer da tak de kat kolej aku .. memulanya aku takut jugak nak tanya kat kawan aku .. takut la dyer owg cakap apa-apa kat belakang aku .. but tepat kul 11.45 malam sebelum merdeka , aku mesej kawan lelaki aku tu , then dapat taw si mamat kiut tu da pindah ke MAS , Selangor .. serius pas aku dapat mesej tu , sedih sangat -sangat rasanya .. aku rasa da macam hilang satu kekuatan dalam diri ku .. mana la aku nak cari kekuatan lain YA Allah ?? and sekarang ni wajah dyer da jadi peneman hidup aku .. hmm , aku hanya mampu doakann yang terbaik untuk dyer dan jumpa seseorang yang sesuai dengan dyer ..

after dyer hilang dari mataku , lagu ni la peneman kekosongan hidupku ..




4 comments:

Unknown said...

salam ukhwah , selamat hari raya cik belog .. hee~ btw , aku suka dia , my feveret song too .. :)

Sheqynne Hotloverzs said...

tens :)

✿INA AINAA✿ said...

hurmmm, harap tabah dan sabar... lepas ni fokus on ur study key?? insyaAllah, dunia ni kecil je, akn berjumpa jua seuatu hari nanti

Sheqynne Hotloverzs said...

tens .. erm , insyaAllah akan berjumapa kot .. sekarang study la yang paling utama :)