Saturday 20 June 2015

Salam Ramadhan

Assalamualaikum .. 

huishh, dah lama tak berblog, seriously sis rasa lain sangat. huhuhu. okeyy, untuk entry- entry seterusnya aku akan pakai ganti nama sis..

huhuhu, buat comeback sikit.. tapi kan dunia sekarang dah tak sama dengan dunia blog dulu-dulu.. korang scroll la kat tepi blog sis ni tengok la.. blogger yang sis duk gilakan dulu-dulu semua dah berumah tangga siap ada anak lagi.. huhuhu, sis jela yang maih single dan masih mencari.. bila la nak ketemu agaknya ? takpe, sis kuaddd. hahahaha. sis kan muda lagi.. perjalaann hidup masih panjang, degree pun tak omplete lagi ni.. 

sis sekarang duk menghitung hari, lagi lima hari, sis akan tamatkan semester ni with final exam.. doakan sis berjaya korang semua.. neves sis nak jawab final exam tak payah cakap la.. kebetulan final exam semester ni jatuh berterabur dalam bulan puasa.. aduh, nikmat betol kan? boleh la sis berdoa banyak dan buat amal ibadah.. pahala akan digandakan.. in shaa Allah keberkatan tu mangkin bertambah- tambah.. 
*jom la korang kita sama-sama buka lembaran baru dalam hidup, seandainnya ini ramadhan kita yang terakhir, so , jaga lah dengan sebaiknya

next entry, sis akan kongsi pengalaman sis berpuasa kat tempat orang.. yang pasti jauh gila dengan keluarga tapi takde la melepasi oversea.. dalam malaysia lagi..

ps// thank  you kepada semua yang still support sis dalam dunia blog ini..
       love you all muahhhhh!!!


SELAMAT BERPUASA KEPADA SEMUA YANG BERAGAMA ISLAM ~

No comments: