Saturday 9 March 2013

majlis pertunangan angah 010313

pagi ! heeeeee . tetibe mood menaip d i pagi hari ni menjadi-jadi . hahaha . entry ni aku nak kongsi sikit gambar-gambar ketika berlangsungnya majlis pertunangan angah aka abang aku yang kedua .

before that , aku nak cite dulu pernah lelah aku before majlis ni .
macam biasa as student , kalau minggu tak boleh balik , haruslah mintak kebenaran pihak berwajib . so , aku gerak la hari isnin after class koko , nga nina . pegi la HEP , HEP ni la yang menguruskan hal ehwal pelajar . masuk la pintu hep tu , then pegi kat kaunter , aku pun keluarkan suara and tanya la perihal aku nak balik upcoming jumaat tu . tup-tup dye kata , kalau majlis tunang , sorry memang pihak kolej tak bagi balik . haishh , da sedih aku time ni . then slow talk nga dye . dye pun kata , because aku ad program hari sabtu , so aku wajib mintak kebenaran nga penyelaras aktivti itu hari . after that , aku amex borang kebenaran balik , terus je pegi jupa pnylaras tu . nasib baik , lecturer aku gak . so tak banyak soal . dapat je signature dye , terus je aku mintak cop HEP untuk balik . Alhamdulillah , rezeki ad . dapat la aku balik after clas kul 12 hari jumaat .

dari matrik yang berada dalam kawasan mendalam ni , memakan masa hampir 2 jam bila menggunakan perkhidmatan RAPID KUANTAN ! . kakakaka . kalau naik kenderann lain , 40 minit je . biasa la public transport kann .  sampai je terminal kuantan , then pegi kaunter tiket . cari punya cari nasib menyebelahi aku , ada la tiket sp bumi . so , beli tiket , naik bas . tak sampai 5 minit aku masuk lam bas , terus je bas gerak .

tepat kul 6.15 sampai la terminal Kuala Terengganu . call papa suruh amex . sampai uma , mandi , makan , iron baju , solat maghrib pastu gerak pegi majlis tu . here , aku layankan gambar-gambar majlis tunang angah . sorry la semua gambar ni amex pakai pund murah aku je . hihihi . gambar official from their owg , tunggu ... 








 




No comments: